Deviant Login Shop  Join deviantART for FREE Take the Tour
×



Details

Submitted on
October 18, 2013
Image Size
1.0 MB
Resolution
2000×1028
Link
Thumb
Embed

Stats

Views
2,262
Favourites
97 (who?)
Comments
45
Downloads
3
×
Worst Party in the Galaxy: Unfortunate Spectators by CyberII Worst Party in the Galaxy: Unfortunate Spectators by CyberII
Second part of this joke, compiled of several quick sketches.
OK, this is plain dumb, I'm just leaving it here.
Add a Comment:
 
:iconbigbluestar:
Carth and Kaidan crying together o.o I swear, I went "CARTH?!" when Kaidan first appeared :D And Atton trying to play pazaak in his head just to get rid of the horror (sweet touch BTW!). HK and Legion doing what, exchanging observations on pwning meatbags? xD All in all, screw the art style - it made me laugh! Poor Visas and Miranda though, they sure didn't need to see this, physical sight or no... ;)
Reply
:iconcyberii:
CyberII Apr 13, 2014  Professional Traditional Artist
HK and Legion are just doing the robot dance, they aren't that sensitive as the organics ;)
Reply
:iconbigbluestar:
Haha, my mistake ;) Tho the first time you see Legion is with a firearm, so... ;)
Reply
:iconcanderou:
Well that's something new. Always wonder what there do if those two meet
Reply
:iconorlando11:
OMG is that Kaidan??? XD bwhahahahah
Reply
:iconcyberii:
CyberII Jan 5, 2014  Professional Traditional Artist
yeah, with Carth. 
Reply
:iconorlando11:
ahahah lol XD SO basically hes hugging himself lol XD
Reply
:iconcyberii:
CyberII Jan 5, 2014  Professional Traditional Artist
yep, his twin soul from the Galaxy-Far-Far-Away :XD:
Reply
:iconcaliber127:
Caliber127 Apr 7, 2014  Hobbyist General Artist
words cannot express the cross-over of my favorite sci-fi series'
Reply
:iconburaddoriart:
BuraddoriArt Oct 23, 2013  Hobbyist General Artist
Hahaha brilliant
Reply
Add a Comment: